youknowmynamenotmystory

Direktlänk till inlägg 11 mars 2013

Gårdagen!

Av Jonnha Hansson - 11 mars 2013 10:07

Hej!
Precis vaknat & har fortfarande galet ont & mår väldigt illa..
Men hoppas det går över snart!
Har ju somsagt studiedag idag!

Åkte på kalas vid fem tiden igår !
väldigt mysigt.<3

Sen vidare till Pålsboda för att träffa Becca!
Samt andra..
Men det var oxå väldigt trevligt och mysigt!
spelade kort , var ute och gick & sen bara slöa på uö!

Idag ska jag nog inte göra så värst mycket utan bara bli frisk & glad!

Ha en underbar dag ! Puss.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jonnha Hansson - 10 mars 2013 15:12

Jag har växt upp utan mamma och pappa i närheten. Jag har flyttat runt. Jag har inte alltid varit den skötsamma fina lilla flickan. Livet har motgångar & det är dom som gör oss till dom vi är idag! Det jag vill säga med detta är att SLUTA ALDRI...

Av Jonnha Hansson - 10 mars 2013 13:00

Tjäääna! Haft en liiiten paus på min älskade blogg pågrund av allt annat som snurrat i mitt huvud.. Massa bup-möten & utredningar.. Dessutom varit nere i Skåne. Hade så mycket annat för mig än att blogga! Men iallafall! Here we go. Vaknade ...

Av Jonnha Hansson - 21 januari 2013 01:37

ensamheten börjar bli så jobbig.. får inte kärleken jag behöver av någon.. Hur kunde det bli såhär?! var det verkligen menat såhär..? varförvarförvarför?! Du .. du ska vara min mamma.. inte min värsta fiende.. det gör ont.. Mår ine alls bra...

Av Jonnha Hansson - 9 januari 2013 12:21

Hej ! Vaknade av att Filip väckte.mig nyss för att gå ut och kolla på bilen.. Kommer ut och får världens magvärk.. Usch. Sängliggandes hela dagen! Jappjapp. Nu ska jag fortsätta försöka sova.. Nattnatt¡ Puss....

Av Jonnha Hansson - 8 januari 2013 23:56

Äntligen hemma .. Min dag har varit uuunderbar! Känslan är sjuk! Dina händer.. Ögon.. Ouff! Hihi , men åter igeen! Hunnit äta , starta elementet och tänt ljuset! Nu ligger jag bara i sängen och myyyser! Godnatt!!! Häy! Puss....

Presentation


Läs ..
Njut!
Fråga och kommentera!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards