youknowmynamenotmystory

Alla inlägg under januari 2013

Av Jonnha Hansson - 21 januari 2013 01:37

ensamheten börjar bli så jobbig..
får inte kärleken jag behöver av någon..
Hur kunde det bli såhär?!
var det verkligen menat såhär..?
varförvarförvarför?!
Du ..
du ska vara min mamma..
inte min värsta fiende..
det gör ont..
Mår ine alls bra av det..
när tillochmed socialen tycker jag ska ha hjälp av läkare..
Kan inte sova för jag bara tänker och tänker..
Orkar ingenting..
orkar inte ens med bloggen just nu...
Att du gjorde som du gjorde..
att allt blev som det blev..
Dessutom lämnar typ alla mig..
Känns inte heller spdär superduper bra..

Av Jonnha Hansson - 9 januari 2013 12:21

Hej !
Vaknade av att Filip väckte.mig nyss för att gå ut och kolla på bilen..
Kommer ut och får världens magvärk..
Usch.
Sängliggandes hela dagen! Jappjapp.
Nu ska jag fortsätta försöka sova..
Nattnatt¡
Puss.

Av Jonnha Hansson - 8 januari 2013 23:56

Äntligen hemma ..
Min dag har varit uuunderbar!
Känslan är sjuk!
Dina händer..
Ögon..
Ouff!

Hihi , men åter igeen!
Hunnit äta , starta elementet och tänt ljuset!
Nu ligger jag bara i sängen och myyyser!
Godnatt!!!
Häy! Puss.

Av Jonnha Hansson - 8 januari 2013 19:07

Varit i Garphyttan ett tag nu! Kunde inte vänte med inlägget :$
Bakat pepparkakor med små hjältarna!
Lagat mat med carro & Micke , nu ligger jag i en värme filt och väntar ..hihi!
Idag är en bra dag!
Inga fake leende och allt är äkta!
Toppen!
Puss.

Av Jonnha Hansson - 8 januari 2013 14:25

Vart knas när jag skulle blogga..
Det enda som skickades in var min bild..:/
Iallafall..
Kommit fram till örebro nu :)
Väntar på micke och carro som skjutsar mig istället för att åka buss , fuckyeah!
Hihi!
Uppdaterar om min dag senare.
Puss!

Av Jonnha Hansson - 8 januari 2013 01:05

Hej !
Innan jag somnar skulle jag bara kika inom och säga godnatt till bloggen och er!
Tack för ni följer mina dagar så bra.

Ni är bäst läsarna!
Och exakt lika fina & lika mycket värda heeela högen!

Tänkte oxå lägga ut lite fina (fula)
natt bilder på mig själv :$

Hihi , Time to sleep!
Blev ändrat med tiden..
Ska upp vid tio iställlet..
Men min dag kommer som sagt bli awesomeeee!

PUSS !

Av Jonnha Hansson - 7 januari 2013 21:28

Tänkte berätta om min morgondag!
Ullrika väcker mig vid tolv , då jag ska upp och fixa mig för att sedan ta bussen till Örebro!
Sedan vidare till Garphyttan!
Ska hämta lite nya kläder och dessutom träffa underbara saknade människor!
Känner att min dag kommer bli bra!
(om inte allt går snett hos mamma)
Men vi håller tummarna!
Kommer bli galet kul iallafall!

Häy!puss.

Av Jonnha Hansson - 7 januari 2013 21:28

Tänkte berätta om min morgondag!
Ullrika väcker mig vid tolv , då jag ska upp och fixa mig för att sedan ta bussen till Örebro!
Sedan vidare till Garphyttan!
Ska hämta lite nya kläder och dessutom träffa underbara saknade människor!
Känner att min dag kommer bli bra!
(om inte allt går snett hos mamma)
Men vi håller tummarna!
Kommer bli galet kul iallafall!

Häy!puss.

Presentation


Läs ..
Njut!
Fråga och kommentera!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards